بسم الله الرحمن الرحیم

در این نشست قبل از ارائه تعریف از اصطلاح "مبنای حرکت انقلاب اسلامی" و برای تبیین جایگاه مهم این اصطلاح، بسته های بحثی "اهداف انقلاب اسلامی" و "اصول انقلاب اسلامی"مورد دقت قرار گرفت. تبیین اجمالی شاخص مهم "عمق محیط دریافت رفق افراد" یکی از مباحثی بود؛ که در ضمن بحث از ماهیت اهداف انقلاب اسلامی به آن اشاره گردید. این شاخص یکی از شاخص های مهم پیشرفت اسلامی محسوب می شود.



نشست معرفی "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" در دانشگاه شهید بهشتی تهران در روز هشتم آبان ماه  برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه نشست معرفی نقشه راه در دانشگاه شهید بهشتی به میزبانی نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه برگزار شد و موضوع اصلی این نشست تبیین "مبنای حرکت انقلاب اسلامی" بود. "مبنای حرکت انقلاب اسلامی" اصطلاح اول از سه اصطلاح مطرح در اصطلاح مرکب "جهت حرکت انقلاب اسلامی" است؛ که در قالب آن ریشه ساختمان فکری انقلاب اسلامی تشریح می شود. در قالب بحث از "مبنای حرکت انقلاب اسلامی" موضوع مهم "چگونگی تحقق اهداف انقلاب اسلامی" مورد دقت قرار می گیرد.

همچنین در این نشست قبل از ارائه تعریف از اصطلاح "مبنای حرکت انقلاب اسلامی" و برای تبیین جایگاه مهم این اصطلاح، بسته های بحثی "اهداف انقلاب اسلامی" و "اصول انقلاب اسلامی"مورد دقت قرار گرفت. تبیین اجمالی شاخص مهم "عمق محیط دریافت رفق افراد" یکی از مباحثی بود؛ که در ضمن بحث از ماهیت اهداف انقلاب اسلامی به آن اشاره گردید. این شاخص یکی از شاخص های مهم پیشرفت اسلامی محسوب می شود.

 45 دقیقه از زمان این  نشست دو ساعته به معرفی نقشه راه گذشت و بقیه وقت جلسه به مباحثه و گفتگو با مهمانان محترم اختصاص یافت. نشست بعدی معرفی نقشه راه درتاریخ 29 آبان ماه در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در "اولین نقشه راه تولید الگوی پیشرفت اسلامی" علاوه بر تبیین "چرائی" و "چیستی" الگوی پیشرفت اسلامی تصویری روشن از چگونگی تولید الگوی پیشرفت در قالب "پردازش موضوعات جهت ساز" ارائه شده است.